Garantie

GARANȚIA 

Toate produsele vândute pe www.vehementperformance.ro sunt noi, însoțite de acte fiscale, și se încadrează în cerințele privind garanțiile. Durata medie de utilizare a produselor este funcție de tipul produsului și producător, și este menționată în certificatul de garanție. Termenul de garanție standard al produselor este de 12 luni. În cazul apariției unor probleme, IBA TRADING SOLUTION SRL vă stă la dispoziție cu servicii de aducere la conformitate a produselor, atât pe durata garanției, cât și post-garanție.

Procedura de Garanție

În cazul solicitării garanției, vom interveni în termen de 15 zile calendaristice de la data la care luăm la cunoștință de situație, aducând produsul la conformitate în primul rând prin reparare utilizând doar piese noi, apoi prin înlocuire sau rezoluțiunea contractului dacă celelalte măsuri reparatorii nu au putut fi realizate, în fiecare caz fără plată. Garanția este prelungită cu perioada de timp în care produsul a stat în service pentru reparații. În calitate de consumator, trebuie să ne informați despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care ați constatat-o. Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepția cazurilor în care prezumția este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.

Recomandări pentru Ambalarea Produselor Returnate

Pentru asigurarea garanției, produsele returnate trebuie ambalate corespunzător pentru a ajunge intacte și în siguranță în posesia noastră. Nu este obligatoriu să păstrați ambalajul original pe perioada derulării garanției, însă recomandăm ca produsele să fie împachetate astfel încât să nu existe posibilitatea deplasării produsului în interiorul ambalajului.

Utilizați ambalaje de dimensiuni adaptate mărimii și greutății produselor transportate. Asigurați-vă că există un spațiu de 5-6 cm între produs și pereții cutiei, care să fie umplut fie cu folie, fie cu fulgi din polistiren, pentru a diminua șocul în cazul unui impact. Umpleți spațiile libere cu fulgi din polistiren sau hârtie de ziar. Dacă transportați mai multe produse într-o singură cutie, asigurați-vă că acestea sunt bine separate unele de altele prin ambalaje de protecție. Folosiți curele sau benzi adezive pentru o mai bună sigilare a coletului.

Ambalaje Recomandate

  • Cutie de carton presat, umplută cu fulgi de polistiren și sigilată cu folie protectoare.
  • Cutie din carton + folie cu bule, pentru protecție împotriva zgârieturilor și șocurilor.
  • Cutie din carton cu 3 sau 5 straturi + fulgi din polistiren pentru umplerea spațiilor goale + folie cu bule pentru protecție anti-șoc.
  • Plic antisoc (cu bule) pentru obiectele foarte mici.
  • Cutie de lemn umplută cu polistiren.

Documente Necesare pentru Reclamația în Garanție

  • Copie dupa factura de achizitie, bonul sau chitanta cu care a fost cumparata piesa; 
  • Copie dupa certificatul de inmatriculare sau cartea de identitate a autovehiculului; 
  • Dovada montarii pieselor intr-un service autorizat R.A.R. (deviz montaj) si documentele fiscale aferente; 
  • Copie autorizatie R.A.R. a service-ului unde s-a facut montajul (fata + verso);
  • Nota de constatare emisa de catre un service autorizat R.A.R. prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea; 
  • Raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul.

Pentru orice întrebări suplimentare privind politica de garanție, ne puteți contacta la vehementperformance@yahoo.com

Beneficiați de garanția legală de conformitate, potrivit dispozițiilor legale aplicabile. În cazul în care Produsele nu sunt conforme, aveți dreptul (strict în condițiile prevăzute de legislația aplicabilă) de a solicita aducerea Produselor la conformitate (prin reparare sau înlocuire), reducerea proporțională a prețului sau de a obține încetarea Contractului. 

Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere pentru execuția și consecințele serviciilor de manipulare, transport, montaj și instalare executate de terți, atunci când produsul a fost deteriorat sau nu au fost respectate instrucțiunile producătorului / Vânzătorului. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea utilizarea sau întreținerea greșită a Produselor, datorate nerespectării instrucțiunilor producătorului / Vânzătorul.